PRENS - Gökler sizi inandırsın!

Kimi Aramıştınız?

 

Hepimizin gülmeye ihtiyacı olduğu şu günlerde... şeklinde bir klişe giriş yaptırmayın bana. Absürt komedi çok güzel yahu. Giray Altınok'u BKM yapımlarını izleyenler, Güldür Güldür'den bilenler vardır muhtemelen. Ayıptır söylemesi ben instagram fanıyım yıllardır. 

Hani oluyor hepimizin dönem dönem çok komik bulduğu, takip ettiği, bir süre sonra da amaan baydı bu da aynı şeyler diyip takipten çıktığı komedi performansçıları (uydurdum) Bende kalan nadir oyunculardan biri. Hâlâ her paylaştığına sesli gülüyorum. Neyse Prens dizisini anlatacağım işte onu diyorum. İlk olarak instagram'da Bongomia adlı hesabında büyük ilgi gördü kralımız. En zor ve en güzel olanı da üstüne dandirikten bir pelerin ve eğreti bir taç oturtup bütün komediyi cep telefonuyla kendini çeken bir açıdan vermeyi başaran bir yetenekten bahsediyorum. Hani birine çok içerlenirsiniz de aklınıza bi laf gelir gediğine sokar rahatlarsınız. İşte kendisi o lafları inci gibi ardışık sıralıyor maaşallah.

Kral paylaşımları çok beğenilince bu karakter dizi oldu ve eminim ki bu çok zor bir süreçtir. Blu TV'de yayınlandı. Elbet kaygılarım vardı ama beklenti içine de girmedim. Ne çıkarsa bahtıma, güldüğüm yanıma kâr dedim. Ona rağmen beklentimin üstünde bir prodüksiyon çıktı.

Bu devirde gülmek de güldürmek de zor gençler. Çaba gösterene de kendinize de fırsat verin.

Size ayrı tavsiyem, instagram'da @bongomytv hesabına girip Kral paylaşımlarını geriye kadar oturup izleyin. Bongomia Krallığı'nda geçiyor olaylar. Leyla ile Mecnun fanları bilir. Orada da Metonya Krallığımız vardı. Hey gidi...

Ha bu arada Semiramis'li paylaşımlar ayrı efso. Başka karakterler de var tabi pilot filan...

Yani velhasıl, akrabalarını verip mandalla leğen almak isteyenler buyurun. Bir yerden başlayın Giray Altınok izlemeye bence.



0 yorum:

Yorum Gönder