HAZİNE - Yerli polisiye kara komedi

Kimi Aramıştınız?

 



Netflix'i tam bir süre önce izlemeye başladığım Peaky Blinders'a devam etmek için açmıştım ki, bugün dizilerde 1 numara mesajı ile bir baktım karşımda Serkan Keskin'li, Çağlar Çorumlu'lu daha önce izlemediğim bir film. Tabi ki hemen önceliği verdim. Üstelik Hasibe Eren'i de görmek güzeldi. Kumrallık da yakışmış. Yapım yılı 2021, çıkış yılı 2022 yazıyor üstelik çekildiğinden haberim yoktu ve ben 2023'ün ortasında görüyorum. Bu zamanda ne kadar iyi ve bilinir olursan ol yaptığın bir işi alıcısına ulaştırmak çok zor gerçekten. Aslıhan Gürbüz ve Şükran Ovalı da var, Ufak Tefek Cinayetler'de ne keyifle izlerdim. Özellikle de Aslıhan'ı. Neyse bu filmi epey sevdim. Sadece sevdiğim oyunculardan dolayı değil. Kara komedi absürt komedi zaten severim. Ama bunda taşlar baya yerine oturmuş. Matematiği güzel. Bi dünya cinayet işleiyor, hepsi birbirine bağlı fakat sadece ikisi kasten ama sebepli. Sadece Bülent Çolak'ı gördüğüme sevinmiştim fazla uzun sürmedi maalesef. Yönetmen kimmiş baktım, Canbert Yerguz yazıyor. İsmi de soy ismi de orijinalmiş. Başka ne işleri var diye baktığımda bol ödüllü bir kısa film olan Kamyon'u gördüm bulup izledim yazmaya ara verip. Sanki o kısa filmde bu uzun metrajın girizgahını yapmış gibi. Umarım devam eder.

0 yorum:

Yorum Gönder