Bülent Ersoy - Konseri 1

Kimi Aramıştınız?

Bülent Ersoy, sahneye ilk adımını 1970 yılında Fıstıkağacı, Üsküdar'da, bugün Oya Düğün Salonu olarak bilinen, o devrin ilk aile gazinolarından birisi olan Özlem Aile Gazinosu'nda attı. 1972 yılında ilk 45'liği "Derdimin Dermanı Ol / Lüzum Kalmadı", Saner Plak'tan çıktı.

1972 - İlk 45'lik - Derdimin Dermanı Ol / Lüzum Kalmadı
Bu plak Bülent Erkoç ismi ile yayınlandı. Gerçek soyismi Erkoç olan Ersoy'un soyadı daha sonra Müjdat Gezen tarafından Ersoy olarak değiştirildi.
(Aşağıda bu plağın farklı baskılarının kapakları yer almaktadır)






1975- Korsan Plak (Korsan Plak, Bir Ersoy Konserinden Kaydına Eko Verilip Plak Haline Getirilmiş)



(korsan plak)
Peşrev
Gelse o şuh meclise
Arz için ahvalimi
Kader böyle imiş
Deli gibi sevdim
Söyle gönül sen kimin meftunusun
Asker yolu beklerim
Hem okudum hem de yazdım
Akşam oldu hüzünlendim
Neler çektim neler canan elinden
Aşkın içimde yara
Her mevsim içimden gelir geçersin
Batsın bu dünya
Yürü yavrum yürü
1975- Bülent Ersoy'ın ilk yasal LP'si





1.Yusuf Pasanin Segah Pesrevi
2.Tut-i Mucize Guyem Ne Desem Laf Degil
3.Bensiz Ey Gül Gülseni Alemde Meynus Eyleme
4.Hasta Kalbimde Yanan Derdi Niçun Anlamadin
5.Hüzzam Taksim Yayli Tambur Ile Ercüment Batanay
6.Ümitsiz Bir Bekleyis Hasreti Var Içimde
7.Hayat Budur Sevgilim Geçenler Unutulur
8.Küsade Talihim Hem Bahtim Uygun
9.Tatyosun Rast Pesrevi
10.Gülsende Yine Ah-ü Enin Eyledi Bülbül
11.Hab-u Gah-i Yare Girdim Arz Için Ahvalimi
12.Unut Beni Kalbimdeki Hicranla Yalniz Kalayim
13.Ayrilik Yari Ölmekmis O Bir Alevden Gömlekmis
14.Gönül Askinla Gözyasi Dökmekten Usandi Artik
15.Mey-i Lalinle Dil Mestane Olsun


0 yorum:

Yorum Gönder