Do Not Disturb

Kimi Aramıştınız?

 

Filmi izledikten sonra yorumlara hiç bakmadan yazıyorum.

Ben Cem Yılmaz'ın filmlerini seviyorum. Kara Komik serisini çok geç izlemiş ve bir sürü insanın hiç beğenmediğini duyunca şaşırmıştım mesela.

Do Not Disturb'ün fark yarattığını düşündüğüm noktaları da vardı. Olayların bir sokakta ve gece yarısı geçiyor olması. Film karakterinin işlerinin kesiştirilmesi farklı bir hava katmış. Gece müdürü, çamaşırcı, nöbetçi eczacı vs.. Seçilen karakterler üzerinden aslında çok ağır sosyolojik çıkarımlar ortaya koyan bir film. İnsana dair aklınızda yer eden bakış açılarına soru işareti ile ünlemle geliyor. Sınıf farklılıkları, kibir, cehalet, küçümseme, güç savaşları, kendini gerçekleştirme çabaları, kişisel gelişimciler ve aslında hepsinin yolunun bir yerde de kesişiyor olması söyleyebileceklerimden...

Bir de ben otel seviyorum. Otel'de geçen filmleri ve otellerin hikâyelerini seviyorum. Böyle bilmler olsun izlerim.

0 yorum:

Yorum Gönder