Hava Muhalefeti - Acı ve komik gerçekler

Kimi Aramıştınız?

 

Ali Sunal ve Doğa Rutkay'ı sahnede görmekten daha çok hoşuma giden bir filmfi. Çerezlik standart komik Türk filmlerinden evet yapı itibari ile ama içinden çıkartırsanız baya mesaj da gönderme de çıkar. Sonuçta siyaset, para, halk ve kadın erkek ilişkileri var işin içinde. Bazı filmleri çerezlik olsun diye araya sokuşturuyorum. Aman altyazı takip etmeyeyim şöyle uzanarak bakıp belki biraz da gülerim diye. Ama güldüm güldüm evet. Bazı sahnelerde sesli bile güldüm. Adını tabi ki hatırlamadığım bir filmi de hatırlattı. Uçakta iki ajanın gizlice iş çevirmesinin tuvalete gitmeleri ile istemeden cinayetler silsilesine ve uçaktan inene kadar kıyamet kopmasına sebep olan bir yabancı film vardı. Ama bu da izlenir mi çok bişey beklemeden bence evet.

Bu arada Ece Kökenli'yi görünce ben direkt Yasak Elma dizisine ışınlanıyorum. Oradaki rolüyle aklımda nasıl yer etmişse onu izler gibi hissediyorum. Bu da iyi bişey galiba. ama Ali Yoğurçuoğlu'nu görünce göresim geldiğini anlayıp daha fazla izlemem gerektiğini düşündüm. Onu da taa Benim Tatlı Yalanım dizisinden hatırladım. O dizi de tiriviri sayılırdı ama karakterleri pek sevmiştim. Çok samimi idi.

0 yorum:

Yorum Gönder