Rain Dogs - Yıkılmadım, Ayaktayım...

Kimi Aramıştınız?

 

İzlediğim filmlerle ilgili daha kolay yazıyorum sanırım. Dizilerin çoğu filmlerden daha derin ve daha güzel artık bence. Rain Dogs bilen bilir Tom Wiats'in şarkısıdır. Aynı zamanda bir motosiklet kulübüdür. Son iki yıldır Motofest On The Road festivali düzenliyor. Neyse o kısmı ayrı.

Bu diziyi Netflix'ten kafamı kaldırıp Blu TV'ye bakabildiğim bi zamanda gördüm. Listeme de yukarda söylediğim sebeplerden ötürü ekledim daha çok. Konusu ve görüntüleri de beni haksız çıkarmayacağını gösteriyordu, ki adının hakkını veriyor. Hayat bazıları için daha fazla mücadele etmeyi gerektirir. Mücadele ettikçe de seni o yağmurun altında yürümeye mecbur bırakmakta diretir. Bitiremezsin, dönemezsin, kendini dağıtıp toplayıp, senin gibi bir kaç eş dostla beraber yolunda ayakta durmaya çalışırsın. Burada güzel taraf bir ayrımcılık yapılmamış. Bu dediklerim bir çocuk için de, bir kadın için de gay için de, yaşlı bi adam için de aynı zorlukta. Velhasıl ayağı yere basan ağır dizilerden. Komedisi de var öyle bizimkiler gibi dalak yarmıyor boyuna. 1. sezonmuş. Devamı gelir muhtemelen.

0 yorum:

Yorum Gönder