KULÜP - Drama Queen

Kimi Aramıştınız?

 

Arkadaşım bizi neden ağlatmaya oynuyorsunuz?

Diye atarlı bir giriş yaptım ama hakkım var lütfen. Öncelikle ilk sezon çok güzeldi. Çok görkemli topdolu... herkesin çok beğendiği ve çok konuştuğu yapımları özellikle de aynı zamanda nadiren izlerim ama Kulüp'ü sevmiştim. Çok da bütçeli olduğu belliydi. E oyunculuklar kostümler, hikaye de çok iyi olunca hepsi birleşmişti. Bana mı öyle geldi bilmiyorum, 2. sezon için çok beklenmedi mi? ben hikayeyi, isimleri unutarak başladım resmen 2. sezona. henüz izlemediyseniz 1. sezona bir göz atın önce derim. bu sezonda aradığımı buldum mu, tabi 1. sezon kadar değil. hikaye toptan drama dökülmüş. evet gerçek bunlar ve muhtemelen gerçekten yaşananlar ama komple dram ağır geliyor arkadaşlar. gözümdeki yaş dinmedi sezon boyunca biz de insanız. ben dizi izlerken aynı zamanda "vay be burası ne zekice" "vay be hiç böyle düşünmeiştim demek öyleymiş" ya da "oo görüntüye bak, burada konuşmasalar bile şu karenin güzelliği yeter" demek istiyorum. Öyle yani. ama tabi güzeldi. şu anki bir çok işten büyük iş.

0 yorum:

Yorum Gönder