Yaratılan

Kimi Aramıştınız?

 

Çok konuşulan işlere en azından ilk dönemlerde uzak dururum. Hele de Türk yapımı ise çoğu zaman yaklaşmam (küçümsemekten değil de dramdan kaçmak için diyelim). Bu dizi gündeme geldiğinde Çağan Irmak yönetmenliğinde olduğu bahsine rastlamamıştım izlemeye niyetlenene kadar. İzlemeye meyilliydim fakat yönetmen Mehmet Ada Öztekin'in övgü dolu tivitini görünce o sırada da elimde dizi yokken başlayıverdim ve bitirdim. Açıkçası ilk bölümlerde Taner Ölmez ve Şifanur Gül'ü çok benzer karakterlerde Mucize Doktor dizisinde izlemiş olmamın hoşuma gitmedi baştan fakat zaten ilerki bölümlerde artık onlar bu dizinin karakterleri oluyor. Oyunculukları övmek haddime düşmez ama zaten sevdiğim Erkan Kolçak Köstendil'e böyle bir rol için fırsat verilmesine sevindim. Kendini göstermiş resmen. Makyajcıya da ayrı alkış. Velhasıl ağrı mevzuların dizisi. Gittikçe derinleşiyor. Kuyuda bir başınıza düşünürken buluyorsunuz. Bu konularda 6:45 yayınevinin eski basım kitaplarını karıştıranlar benzerlerini görecektir. Bu arada izlerken bazı kült efsanelerden de ilham alınarak uyarlanmış gibime geldi. Bilerek mi öyle mi denk geldi bilmem artık. Bana bitti gibi geldi. Bitmesini bildi çünkü. Bunun devamı artık fantastik olurdu herhalde.

0 yorum:

Yorum Gönder